BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

..ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...

...αν δεις την ψυχη μου να τρεχει με ματωμενα γονατα κοντα σου, μην τρομαξεις...
Δεν ειναι τιποτα καλε.Απο το παιχνιδι ειναι....
Ολα τ'απογευματα της ζησης μου τα περασα παιζοντας κυνηγητο με τα ονειρα μου...

Αλκυονη Παπαδακη

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Αυγουστος..κι η Ελλαδα μαγεια..!!

Ε, ψιτ.....καλο μου φιλαρακι... Ξερω οτι εχεις καιρο να με "δεις".. Ειμαι καλα ομως..γι αυτο...!! Πέρασα να σου αφησω ευχη για το μηνα που ερχεται.. Αχ..Αυγουστε καλε μου μηνα να σουν δυο φορες το χρονο.. Λοιπόν ακου τι θα κανεις.. Θα φορεσεις το πιο δροσερο σου χαμόγελο.. Θα κοιταξεις τον ηλιο καταματα και θα χαμογελασεις και στα 4 σημεια του ορίζοντα.. ΖΗΣΕ το πιο ανέμελο σου καλοκαίρι...!! Φιλιά μου....Σου χαμογελάω..:)

ΜΑΚΑΡΙ:Φέτος θα πάμε εκεί όπου παραθερίζουν τα όνειρα μας...

2 Αγγιγματα:

Ανώνυμος είπε...

ε... ψιτ, καποιος διαβασε την αναρτηση σου και χαρηκε, το ξερεις?
χαιρομαι που εισαι καλα,χαμογελαω..

πολλα φιλια,xiliadeka

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

..παντα χαιρομαι οταν στον αερα που αναπνεω "μυριζω" γνωστα αρωματα..κι ακομα πιο πολυ οταν ενα χαμογελο επιστρεφεται...Γνωστε μου αγνωστε.. Να σε προσεχεις..Φιλιά μου!!!