BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

..ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...

...αν δεις την ψυχη μου να τρεχει με ματωμενα γονατα κοντα σου, μην τρομαξεις...
Δεν ειναι τιποτα καλε.Απο το παιχνιδι ειναι....
Ολα τ'απογευματα της ζησης μου τα περασα παιζοντας κυνηγητο με τα ονειρα μου...

Αλκυονη Παπαδακη

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ας πουμε αληθειες...

....κι οποιος θελει τις ακουει...αλλιως καπελο του...!!!!!



Πόσο κλέφτες γίνονται οι άνθρωποι, όταν διεκδικούν μερτικό από την ψυχή σου....

Πόσο ψεύτες, όταν σου ζητούν να γυρίσεις πίσω εκείνα που δε σου έδωσαν ποτέ...

Πόσο μαλάκες, όταν νομίζουν ότι πίστεψες πως έρχονται μαζί σου για να μοιραστούν ένα όνειρο....

Αφού ο σκοπός ήταν το πλιάτσικο.Και το 'ξερες.....

Εντάξει....Έκανες πως δεν καταλάβαινες, γιατί έτσι βόλευε τη φαντασίωσή σου.

Καπέλο σου....

Κι αν το γουστάρεις με φτερό, ακόμα καλύτερα....

Μην καταντήσεις όμως ποτέ τόσο αφελής να πιστέψεις πως κάποιος από αυτούς...Έστω κάποτε...

Θα σε δικαιώσει...

Αλκυόνη Παπαδάκη- "Βαρκάρισσα της χίμαιρας"

2 Αγγιγματα:

Katerina είπε...

Ποιος να σε δικαιώσει?
Ο ψεύτης? Ή αυτός που είναι στην ¨κοσμάρα του"¨και νομίζει ότι μόνο αυτός κάνει το σωστό?
Αχ βρε καρδιά μου.
Λίγοι άνθρωποι απέμειναν.. δυστυχώς....
Και χαίρομαι πραγματικά που είσαι μέσα σ΄αυτούς τους λίγους!!

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

..ειναι πολυ δυσκολο τελικα Κατερινα μου να ξεχωρισεις τη φυρα απο το σταρι..Πρεπει να εχει κανεις γερο στομαχι για να τα καταφερει..Ποσο μαλλον μεσω διαδικτυου... Ειδες ομως τελικα..Εγω κι εσυ ειμαστε εδω για να αποδειξουμε οτι "κραταει" χρονια αυτη η κολωνια...και θα κρατησει...κι αλλο...κι αλλο...κι αλλο... Να προσεχεις ματια μου τον εαυτο σου και να χαμογελας..Μας ομορφαινεις οταν το κανεις...!!!!