BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

..ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...

...αν δεις την ψυχη μου να τρεχει με ματωμενα γονατα κοντα σου, μην τρομαξεις...
Δεν ειναι τιποτα καλε.Απο το παιχνιδι ειναι....
Ολα τ'απογευματα της ζησης μου τα περασα παιζοντας κυνηγητο με τα ονειρα μου...

Αλκυονη Παπαδακη

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Υγρα Νηματα....

Βρεχει....
Τι μερα κι αυτη...οι αορατες βρυσες τ'ουρανου εχουν ανοιξει απο το πρωι και το νερο ξεπλενει δρομους, αυτοκινητα, συνειδησεις, αμαρτιες....
Η ατμοσφαιρα γκριζα και θλιμμενη και οι ανθρωποι κακοκεφοι..Γιατι μωρε..? Ωραια ειναι η βροχη...Ειχα τη χαρα να τη δω απο τον 6ο οροφο που στεγαζεται το γραφειο.. Βροντες και κεραυνοι εσκιζαν τον ουρανο και οι σταγονες χτυπουσαν αλλοτε δυνατα κι αλλοτε πιο διακριτικα το τζαμι μου σχηματιζοντας νερενια αυλακια..Ποσα δεν αφησα να κυλησουν με τα αυλακια... ποσα κρατησα παλι μεσα μου δινοντας μια ευκαιρια σε μενα και στα λαθη μου να μην πασασυρθουν..Αλλη μια..αλλη μια ευκαιρια μεχρι την επομενη βροχη..
..και η βροχη συνεχιζεται, στον ιδιο μονοτονο ρυθμο. Υγρα νηματα συνδεουν ουρανο και γη..Σπιτι πλεον κοιταω απο το παραθυρο μου τα σκυθρωπα συνεφα κι αφηνομαι στη μελαγχολικη μου διαθεση..αυτος ο ηχος της βροχης χαιδευει τα αυτια μου..βυθιζει τα παντα στην ηρεμια και τη ναρκωση...και ποσο βολικη ειναι η ναρκωση καποιες φορες...

6 Αγγιγματα:

Unknown είπε...

Καταπληκτικό ένα μεγάλο Bravo από ψυχής... γιατί είναι αληθινό !!

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

Σ΄ευχαριστω πολυ Σπυρο...Καλως ηρθες στο σπιτακι μου...!!!!

Απροσμενες σκεψεις είπε...

Πολυ ωραιο το αρθρο οπως και τα υπολοιπα. Καλη συνεχεια

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

Σ' ευχαριστω Θεμη...να εισαι καλα..!!!

mariam είπε...

καλησπερα ματια μου....
εισαι καταπληκτικη και χαιρομαι
που βρεθηκαμε...που γιναμε φιλες....
αδερφουλα σ αγαπαω!!!!!!!!!!

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

...κι εγω Σ'αγαπαω Μαρακι μου... Να προσεχεις τον εαυτο σου και να περνας να σε βλεπω...!!!