BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

..ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...

...αν δεις την ψυχη μου να τρεχει με ματωμενα γονατα κοντα σου, μην τρομαξεις...
Δεν ειναι τιποτα καλε.Απο το παιχνιδι ειναι....
Ολα τ'απογευματα της ζησης μου τα περασα παιζοντας κυνηγητο με τα ονειρα μου...

Αλκυονη Παπαδακη

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021

Πως σε λένε είπαμε..??

Αγαπημένοι μου.. Χανόμαστε αλλά δεν ξεχνιόμαστε.. Ευτυχώς.. Ο λόγος που χάθηκα υπέροχος!! Τον βλέπετε στη φωτογραφία.. Ήρθε στη ζωή μου απρόσμενα, ξαφνικά και μου έδωσε τεράστια χαρά.. Το 1ο μου βιβλίο!! Η 1η μου έκδοση!! Υπερβολη ίσως αλλά ένιωσα σα να έφερα στον κόσμο το 3ο μου παιδί.. Ξέρω ότι θα χαρείτε με τη χαρά μου.. Γι αυτό και η δημοσίευση.. Μου λείψατε.. Να σας προσέχετε.. Η ζωή είναι λίγη και λήγει.. Την αγάπη μου

2 Αγγιγματα:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Συγχαρητηρια και καλοταξιδο να είναι.🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

Καθυστερημένα μεν αλλά ευχές είναι.. Πάντα καλοδεχουμενες.. Σ ευχαριστώ πολύ Γιάννη.. Να είσαι καλά και πάντα δημιουργικός!!! Σ ευχαριστώ πολύ 🌺