BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

..ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...

...αν δεις την ψυχη μου να τρεχει με ματωμενα γονατα κοντα σου, μην τρομαξεις...
Δεν ειναι τιποτα καλε.Απο το παιχνιδι ειναι....
Ολα τ'απογευματα της ζησης μου τα περασα παιζοντας κυνηγητο με τα ονειρα μου...

Αλκυονη Παπαδακη

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Εγω κι εσυ...Εσυ κι εγω...



...ειναι φυσικο να διαφωνουμε..δε μπορει να εχουμε τα ιδια γουστα ουτε και την ιδια γνωμη, αυτο θα ηταν αφυσικο..
Ως εδω καλα...το παραδεχομαστε και οι δυο!
Το κακο ξεκιναει τη στιγμη που θες να μου επιβαλεις την αποψη σου και να χειρονομεις εντονα λες και θα σε φοβηθω... Ε, τοτε ειναι που ξυπναει μεσα μου η ημιονα, στηλωνει τα ποδια της γερα, σταυρωνει και τα χερια της και σε κοιταει με υφος 100 καρδιναλιων και βαλε...
Παντα πιστευα οτι η διαφωνια μπορει να φερει θετικα αποτελεσματα...με ΕΥΓΕΝΕΙΑ ομως.. γλυκανε λιγο και αλλαξε υφος..τι παει να πει "Θερμοαιαμος Ελληναρας κι αρπαζεις ευκολα"? κι εγω..τι πρεπει να κανω εγω που η Μπουμπουλινα μεσα μου με το ζορι ανεχεται τη σταση σου..?
Αμ ξυπνησαν οι σκλαβοι Αντωνακη μου.... Σ'αρεσει δεν σ'αρεσει εχω αποψη και θα την λεω... Υποταγη θελεις εσυ...εγω επανασταση...τι ειχα..τι εχασα...!!!
Ουυυυυυυυυυυφ.... αυτα για σημερα κυριε "Θερμοαιμε Ελληναρα"...και εις αυριον τα σπουδαια....

0 Αγγιγματα: