BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

..ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...

...αν δεις την ψυχη μου να τρεχει με ματωμενα γονατα κοντα σου, μην τρομαξεις...
Δεν ειναι τιποτα καλε.Απο το παιχνιδι ειναι....
Ολα τ'απογευματα της ζησης μου τα περασα παιζοντας κυνηγητο με τα ονειρα μου...

Αλκυονη Παπαδακη

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

CARPE DIEM

Η δύναμη της ψυχής δεν έχει όρια. Ακόμη και ο θάνατος δεν μπορεί να κάμψει το αγέροχο πνεύμα.....!!!!!!!...Ένα υπέροχο μάθημα ζωής-θανάτου......

4 Αγγιγματα:

Katerina είπε...

συγκλονιστικό...


καλή εβδομάδα να έχεις καρδούλα μου!

Gavakas είπε...

"terastios".....

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

Καλη σου μερα Κατερινακι μου...
Σ'αγαπαω..σε σκεφτομαι και μου λειπεις...!!!!

Kατερινιώ Αυτουνάκη είπε...

Μαθημα ζωης φιλε Gavaka... Παρακαταθηκη...
Καλη συνεχεια στη μερα σου..