BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

..ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...

...αν δεις την ψυχη μου να τρεχει με ματωμενα γονατα κοντα σου, μην τρομαξεις...
Δεν ειναι τιποτα καλε.Απο το παιχνιδι ειναι....
Ολα τ'απογευματα της ζησης μου τα περασα παιζοντας κυνηγητο με τα ονειρα μου...

Αλκυονη Παπαδακη

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Τι θα πει...


Χριστουγεννα..!!!!
Απο παιδι λατρευα ολη αυτη τη χρυσοσκονη και τη λαμψη των γιορτων..Με μαγευαν τα φωτακια και ημουν ικανη να κατσω ωρες ατελειωτες να τα χαζευω κατω απο το δεντρο... Μεχρι καποια ηλικια μαλιστα κοιμομουν και διπλα στο δεντρο..τοσο το απολαμβανα που δεν ηθελα να ξημερωνει...
Ξημερωνε ομως και το φως του ηλιου μου χαλουσε το ονειρο...
Μεγαλωσα και τωρα αρχισα να καταλαβαινω τι θα πει Χριστουγεννιατικο πνευμα..ποιο ειναι τελικα το νοημα αυτης της γιορτης..
Χριστου-γεννα....η μερα που ο Θεος της αγαπης κατεβηκε στον κοσμο..γεννηθηκε ο Θεος της συγνωμης, της θαλμπωρης της ψυχικης γαληνης..Ενα γλυκο φως εκπεμπεται ως δια μαγειας και χαιδευει απαλα την ψυχη μας..αυτο πρεπει να ειναι και το πνευμα που κανει τους ανθρωπους να νιωθουν την αναγκη να προσφερουν αγαπη, να δωσουν τα χερια για συμφιλιωση, να ανοιγουν την πορτα τους στους ξενους...
Παντα ηθελα να κανει κρυο εκεινη τη μερα...πολυ κρυο, κι οταν χτυπαει αξημερωτα η καμπανα να ξεκιναω κουκουλωμενη μεχρι τα αυτια για την εκκλησια...ειχα και εχω την αισθηση οτι εκεινη την ωρα μπορω να εξαγνιστω..να αφησω πισω μου λαθη και βαρη...Αραγε θα μπορεσω και φετος να νιωσω ετσι...?

Κλεινω..και θελω να ευχαριστησω ολους εσας που τιματε με την παρουσια σας το "σπιτακι μου"...να σας ευχηθω Καλα Χριστουγεννα..ζεστα Χριστουγεννα..αγκαλια με οσους αγαπατε κι αν σας χρωσταω μια ευχη αυτη θα ειναι.."Υγεια...υγεια...υγεια... κι αν ο χρονος φερει δακρυα στα ματια σας αυτα να ειναι χαρας"...
Χρονια σας Πολλα....Χρονια Καλα...!!!!

2 Αγγιγματα:

Katerina είπε...

καλά Χριστούγεννα να έχεις Κατερινάκι μου, πολύ τρυφερή η ανάρτηση σου σήμερα!!


Να έχεις υγεία
και πάλι υγεία
ότι πιο πολύτιμο!!!

jo. είπε...

Ας είναι το κρύο αυτό που θα συμβαίνει μόνο στον έξω κόσμο σου..
Τα μέσα σου να παραμένουν ζεστά.
Καλές γιορτές να έχεις.Να έχουμε όλοι.